AKTUÁLNÍ INFORMACE:
Vážení zákazníci, objednávky přijaté od 21.12.2024 do 3.1.2025 budou vyřizovány od 6.1.2025 v pořadí, ve kterém byly vytvořeny. Děkujeme za pochopení a přejeme klidný závěr roku.

Jak objednat servis

Uplynula již na Vašem přístroji záruční lhůta nebo potřebujete provést mimozáruční servis?

I pro mimozáruční servis se na nás můžete obrátit. Servis provádíme pouze pro námi prodávané zboží, tj. značky Dantherm, Brune, Krüger. Činíme tak, protože pro opravu přístrojů používáme pouze originální náhradní díly.

Provedeme zjištění závady, a po Vašem odsouhlasení opravu přístroje. Přístroj k nám můžete dovézt osobně nebo po předchozí domluvě zaslat přepravní společností. Převezmeme jen balíky s již zaplacenou dopravou a vyplněným formulářem. Na krabici uveďte jméno odesílatele - plátce, kterého jste uvedli při vyplňování formuláře.

Před přivezením či odesláním přístroje, prosím, zadejte požadavek v naší servisní zóně. Bez zadaného požadavku není možné zahájit další servisní úkony.

Zadat požadavek v servisní zóně můžete zde: Enter

Po zaregistrování Vašeho požadavku můžete přístroj na servis přivézt po předchozí domluvě ve stanovený termín na adresu:

Školská 949, 25065 Líbeznice
(není servisní dílnou ani showroom, slouží pouze jako sběrné místo, návštěvu je vždy nutné předem objednat)

Pro další informace nás kontaktujte na telefonním čísle:

Telefon: +420 286 88 40 22

Potřebujete záruční opravu?

V případě, že potřebujete záruční opravu, navštivte oddělení reklamace, kde naleznete podrobné informace, jak postupovat, aby byl Váš požadavek co nejrychleji vyřízen.