AKTUÁLNÍ INFORMACE:
Vážení zákazníci, objednávky přijaté od 21.12.2024 do 3.1.2025 budou vyřizovány od 6.1.2025 v pořadí, ve kterém byly vytvořeny. Děkujeme za pochopení a přejeme klidný závěr roku.

Záruka

Za všechny výrobky z našeho obchodu ručíme. Věříme, že nebudete potřebovat řešit reklamaci, avšak pokud k tomu i přes naší největší péči dojde, jsme Vám k dispozici a rádi se o Váš požadavek postaráme. Abyste záruku mohli co nejsnáze uplatnit, jistě uvítáte tyto základní informace.

Spolu se zbožím Vám bude doručen i nevyplněný záruční list (pokud není přiložen, slouží jako záruční list faktura, která je přiložena u zboží nebo byla zaslána e-mailem).

Záruční list Vám rádi potvrdíme - to lze provést jednoduše v naší provozovně po předložení daňového dokladu. Záruční list můžete také zaslat poštou, spolu s číslem Vaší objednávky a číslem faktury (nebo její kopií) na adresu:

PERFEKTUM Group, s.r.o.
25065 Líbeznice, Školská 949

Potvrzený záruční list zašleme zpět na Vaší adresu, kterou jste uvedli v objednávce (pokud neuvedete jinou).
 

Proč není můj záruční list potvrzený?

Jako doklad pro uplatnění záruky slouží zejména faktura-daňový doklad. Při osobním odběru však záruční list potvrzujeme ihned při převzetí. Pokud ale zboží posíláme přepravní společností, můžete se rozhodnout.

Přestože před každou expedicí věnujeme maximální úsilí pečlivé kontrole našeho zboží, zákazníkům, kteří si objednají přepravu přepravní společností necháváme prostor pro kontrolu výrobku i po doručení. Pokud usoudíte, že kromě prodejního dokladu potřebujete i potvrzený záruční list, pošlete ho jednoduše na naší adresu spolu s číslem objednávky a faktury (nebo její kopií) a my Vám ho rádi potvrdíme.

Jak postupovat v případě, že se u mne vyskytne závada v záruční době?

Všechny potřebné informace najdete v oddělení reklamace. Přečtěte si je, a pokud budete potřebovat zadat záruční požadavek,

navštivte naší servisní zónu a my se o vše postaráme